Güneş balçıkla sıvanmaz

5 10 2011

Efendim malum ben yazan çizen bir insanım, haliyle aydın bir çevrem var. Aydın çevremden aldığım bazı eleştirileri sizinle de paylaşmak isterim. Bunlardan biri ben içeriği bos bloglara yer veriyormusum, kalemimi bu yolda heba etmeyecekmişim. Oldu mu şimdi? Daha öncede söyledim, blogum var kafama göre yazıyorum. Neye göre yazıyorsun derseniz blog insanını seviyorum bir kere. Aydın ve yazar olmama rağmen amatör bir ruh taşıyorum çünkü. Öyle bosmus doluymus farketmez kişisel olacaksın ki yazabileyim seni. Blog adının uzantısı olacak. Mesela elit tabakadan olmama rağmen ben blogumun adını değiştirmedim hala wordpress uzantılı.

Neyse bu kadar aydınca konusma yeter. Bir blog buldum, sinema ve dizi dünyası ile ilgili. Göze hos gelen bi tasarımı da var. içerikte güzel. Burda kendisi


İşlemler

Information

Yorum bırakın